sâmbătă, 22 decembrie 2012

Digi Net Mobil ZTE MF110 conectat pe tableta Android Serioux S101TAB


Salutare dragilor. In acest articol va voi arata cum sa obtineti internet 3G pe tableta Serioux S101TAB prin intermediul stickului ZTE MF110 de la Digi Net Mobil.

Necesar hardware:
1. Tableta Serioux S101TAB 10';
2. Stick USB Digi Net Mobil ZTE MF110 7,2 Mbps;
3. Cablu OTG.

Aplicatii necesare, ce pot fi descarcate gratuit din Magazinul Play:

Setari SuperSU:
- se bifeaza casuta la 'Activeaza Superutilizator' --> Se descarca si se instaleaza superuser.
- la aplicatii, la PPP Widget se seteaza la acces optiunea 'Permite' si se salveaza. (ca sa nu ceara drepturi de superuser la fiecare rulare a aplicatiei)

Setari PPP Widget 
- la Nume Punct Acces (APN) se trece simplu 'internet';
- la 'Numar de apelat' am trecut valoarea '*99#';
- debifat 'Verifica si introdu PIN';
- debifat 'Dezactiveaza modul 'sleep' la deviceul USB';
- debifat 'Conecteaza Automat;
- bifat 'Reconecteaza Automat;
- bifat 'Detectare Automata Device'
- debifat 'Selectare Manuala a Portului'

Precizari: 
- tableta are firmware-ul stock rootat, cu care am cumparat-o, Android 4.0.4, numarul versiunii fiind 01F2-D1-H1-H02-BE40.20121012.
- poti verifica daca ai o tableta rootata folosind aplicatia Root Checker.
- i se dau drepturi de root (raspundeti cu 'yes') aplicatei PPP Widget o sigura data, dupa care aceasta optiune va fi memorata de SuperSU, daca bifati optiunea 'Permiteti' de mai sus.
- daca se intampla uneori sa nu se conecteze la internet stickul MF110, nu-i bai, restartati tableta si o va lua, eventual dupa cateva incercari, am experimentat si eu asemenea situatii.



58 comentarii:

Nu stii unde pot gasi firmware pentru tableta asta?mersi

Salut, nu reusesc sa conectez MF110 la tableta E-Boda Impresspeed E300. Am verificat cu Root Checker si e ok, am facut setarile de mai sus insa cand introduc stick-ul nu se intampla nimic la PPP Widget. Am dat restart si tot nimic. Alt sfat? Merci

Incearca sa formezi si #777 sau '*99***1#

primesc eroare port wasn't found ce e de facut? e pus pe automat sa gaseasca exact cum e postat la setari am tabeta seriouxs101 si stick mf110

salut,am urmat toti pasii de mai sus dar cand conectez stickul de internet de la vodafone imi spune ppp widget k modemul nu raspunde sti cumva vreo rezolvare?

salut,
ma poti ajuta si pe mine?
merge metoda ta la o tableta odys neo x7 8gb?
multumesc

Buna Bogdan,
O poti incerca sa vezi daca functioneaza sau nu...
Eu nu am tableta odys neo x7 8gb, asadar nu iti pot da un raspuns in acest sens...

salut am urmat pasii de mai sus si a mers ok e vorba de o tableta serioux s101tab10' dar dupa o saptamana a aparut o eroare 'Dialing out...' ce poate sa aiba oare de nu se mai conecteaza?

daca se intampla uneori sa nu se conecteze la internet stickul MF110, nu-i bai, restartati tableta si o va lua, eventual dupa cateva incercari, am experimentat si eu asemenea situatii.

Multumesc oricum!
Nu e root-ata tableta mea.
Nu a mers aplicatia SuperSU insa am gasit setarea pentru date mobile si am selectat retele mobile si a mers:)
Multumesc oricum pentru raspuns!
O zi buna!

salut ...am rezolvat problema cu conectarea la tableta serioux s101tab cu stikul MF110 am reinstalat super su si a luato dupa cateva incercari.. multumesc oricum ,numai bine...

Salut. Si la mine tot asa zice ca nu gaseste portul. Cam ce e de facut? Mentionez ca folosesc modem de la romtelecom AnyDATA. Se poate rezolva cumva?

Instalare firmware touchscreen-apps.blogspot.ro/2013/03/cum-sa-instalezi-foarte-usor-firmwareDOThtml sau touchscreen-apps.blogspot.ro/2013/03/protab2xxl-android-403-firmwareDOThtml

In curand si Jelly Bean & CM10.

Salut
Se poate conecta Stick-ul ZTE Mf110 7,2 la Evolio Evotab Fun GPS?? Astept raspunsuri multumesc

@Sile yeti Merita sa incerci, eu nu detin tableta Evolio Evotab Fun GPS, asadar nu te pot ajuta in acest sens...

am incercat..am urmat toti pasii..dar cand dau conecteaza..imi apare dupa cateva secunde deconectat..am incercat de 6-7 ori..credeti ca merge daca dau un restart si incerc de mai multe ori?


si este normal sa zica usb storage deteriorat?

Domnule,omule,sultane,voievodule..sau cum vrei sa ti se zica.........nu mai pot de fericire......merge si pe Evolio Evotab Fun GPS.



GOOOOOOOOOD JOB!!!!!!!!!!!!!!!!

Prietene, asa imi poti spune @Sile yeti

Ma bucur ca functioneaza si pe Evolio Evotab Fun GPS

sall,de unde descarc si eu aplicatiile alea 2 ca pe google play cand dau sa le instalez imi zice ca "nu ati accesat aplicatia magazin google play (pictograma aplicatiei sub forma de punga de cumparaturi alba) de pe dispozitivul dvs. utilizand acest cont de e-mail".
Cum sa fac sa pot descarca si eu?

A reusit cineva pe samsung tab 2?

Mie la S101Tab cu modem Zte MF190 imi da eroarea : Nu Gasesc Portul ,
Ce pot sa fac ?
Am mare nevoie pentru ca diseara plec din localitate :( va rog

Ms

stie cineva cum pot connecta un modem de la digi HSUPA USB Stick model : MF 190 la o tableta allview aldro speed? am instalat tot ce este mai sus postat am verificat daca are acces de roor( si are) si cand bag modemul nu face nimic. si la widget ppp zice nu gasesc modemul. :(

salut ! nu se poate conecta dialing out.... in continuu am facut totul din tutorial. ceva pareri? mersi

pe telefon htc oare merge stickul ca sa nu mai fac schimb de simuri in telefon

Ok, am urmat pasii de mai sus si mi se deconecta tableta dupa 2-3 minute.
Pt setarile corecte NU aveti nevoie de SuperSU si nici de PPP Widget.

Ce trebuie sa faceti:

In sectiunea “Mobile Networks” accesati “Access Point Names”. In cazul in care nu aveti in lista niciun APN, selectati “New APN” si introduceti urmatoarele date:

Name: DIGI.Mobil
APN: internet
MCC: 226
MNC: 05
Authentification type: PAP
APN Protocol: IPv4

APN Roaming Protocol: IPv4 - numai daca exista

Toate celelalte raman “Not set”. Click pe save si verificati conexiunea.

Daca aveti in lista un APN, editati si verificati daca datele sunt corente.

Nu sunt autorul acestor instructiuni, sursa originala este http://www.digicorp.ro/setari-apn-digi-mobil/

Concluzie, internetul este stabil, tableta recunoaste stick-ul din prima, conectare automata fara batai de cap.

Mie mi sa stricat wi-fi,asta poate fi cauza de nu imi merge stick-ul?

@Claudiu Mihai
Ca sa mearga stick-ul 3G wifi-ul trebuie oprit, adica sa fie inchis, deci nu cred ca acesta este motivul...

hey!am o tableta goclever terra70 si modem digi mf110 si am instalat ppp dar si super user si...nimic...am dat restar de o gramadaaa de ori dar tot arata ca portul nu l-a gasit..VREAU UN RASPUNS URGENTTTTT!!!!

@Camelia Petre
Care este intrebarea, totusi, la care astepti urgent raspunsul?
BTW, nu am tableta ta, iar daca te intereseaza cumva, desi nu cred, si eu vreau vila cu piscina... :P :d
In fine, iti recomand sa te adresezi producatorului...
Toate cele bune!

Am încercat pe o tabletă Serioux S724TAB și funcționează exact cum spune în comentariu domnul Karbonh2o. Am adăugat APN-ul și tot ce a trebuit să fac a fost să conectez stick-ul de internet. S-a conectat singur și merge brici. Fără rootare, fără verificare, fără nimic, funcționează by default pe tabletă (Android 4.2.2).

Am tableta Serioux S745 si stick mobil ZTE MF110, care nu apare ca si compatibil in lista oferita de tableta. Ma pot conecta cumva cu el? sau trebuie sa schimb Stick-ul?

@luiza nicoara
Fa o proba si apoi te edifici!

cine ma ajuta si pe mine cu setarile la ppp pentru vodafone k3772
am o tableta e-boda a310 conectez zice caut device si sta asa vreo 10 minute apoi zice nu gasesc modemul

am tableta nexus 7 2013 numai cu wi-fi.am deblocat-o si am routat-o.am instalat ppp widget , am configurat pt digi, se conecteaza prin cablu, imi da mesajul ca pregateste device-ul, il recunoste dar cand il selectez imi spune ca nu gaseste driver-ul. mentionez ca am android kitkat

am o tableta serioux s746 tab si un modem de net diginet mobil 21.6 ce trb sa fac sa am net pe tableta

merge si cu stick-ul MF 195E

Imi da mesaj ca nu gaseste drivereul. ce pot face ?multumesc

tot mf 195E am si tableta vonino orin S

@andreea diana
Multumim pentru feedback! ;)

Intru in SuperSu , su unu scrie : "nici o aplicatie nu este configurata"
Ce fac ?

@Robert Oprica
Rulezi PPP Widget --> grant access in superSu

Buna seara. Tableta se numeste Prestigio PMP5780D duo si se misca foarte bine . Are wi-fi dar am incercat sa conectez modemul MF195E dupa ce am root-at , am instalat superSU si PPPwidget (grant in SU !) setarile din tutorial dar nu se conecteaza de nici o culoare ! Jos scrie Damaged Storage iar la conectare Dialling out si apoi Disconected. Va rog sa-mi dati o idee , ce as putea sa mai fac ? Multumesc

Va sigur ca modemul de la RDS este perfect functional !

Imi voi da singur raspunsul deoarece nu vad nici o reactie. MF195E solicita mai mult curent din USB si acesta nu -l poate furniza. Cu un modem de 7.2 MF190 functioneaza !

Salutare, imi poate spune cineva cum fac sa activez portul usb al tabletei samsung tab 3 t210, acesta nu apare in setari, pare dezactivat. Vreau sa intru pe internet printr-un modem rds (mf190)?

salutare!un ajutor pt o tableta manta mid 705 cu android 4.2.2 cu digi net mobil mf 195e,nu reusesc deloc,imi cere MCC cu 3 cifre dar nu apare nicaieri.merci fain

@sorinakis2003
De la ce operator ai cartela?
Vodafone - MCC: 226 MNC: 01
Cosmote: MCC: 226 MNC: 03
Digi - MCC: 226 MNC: 05
Orange - MCC: 226 MNC: 10

Salut am si eu o problema.. am o tableta GoClever r70 i-am facut root am android 4.1.1 am instalat PPP Widget am stick de la rds Zte mf 195e si cand bag stick-ul imi zice "Nu gasesc driverul" ma poti ajuta ?

La Tab 3 T210 , pt usb access Setari-System-Developer options ON- bifeaza USB debugging

Salut, am o tableta Armova 10d G3 si incerc sa instalez un stick de la Digi ZTE MF190 si nu reusesc, la rubrica "add 3G network" incerc sa fac configuratia dar nu reusesc. Mentionez ca la instalare am doar 4 rubrici, NAME, DEVICE NUMBER, APN, USER SI PASSWORD.
Mentionez ca tableta are 3G, si stickul este compatibil( este in rubrica cu toate device-urile compatibile)
Va rog sa-mi trimiteti cum se instaleaza ca nu reusesc.

Salut, am o tableta Armova 10d G3 si incerc sa instalez un stick de la Digi ZTE MF190 si nu reusesc, la rubrica "add 3G network" incerc sa fac configuratia dar nu reusesc. Mentionez ca la instalare am doar 5 rubrici, NAME, DEVICE NUMBER, APN, USER SI PASSWORD.
Mentionez ca tableta are 3G, si stickul este compatibil( este in rubrica cu toate device-urile compatibile)
Va rog sa-mi trimiteti cum se instaleaza ca nu reusesc.

@Iacob Ionel
Daca tableta ta are 3G atuncibe simplu: scoate cartela Sim din modemul ZTE MF190 si introdu-o direct in slotul dedicat din tableta. apoi creezi un APN cu numele ,internet, si esti gata... vezi cel mai recent articol de pe acest blog pentru detalii...

Daca luati gratuit de pe Google Play cele 2 aplicatii, PPP Widget(eu am instalat 2, ala rosu) si Super Su stickul RDS E3131 si celalalt de 7,2 merg unse, fara root, fara drivere, fara nimic. Am tableta UTOK700Q, android 4.2.2

Buna.Ai idee daca stick-ul E313H de la Digi ,este compatibil cu un laptop sony vaio model VPCEB1S1E?am cautat,dar nu am gasit,ori cel mai sigur nu am stiut unde sa caut :) multumesc

@nicolas prichindelu
Pai laptopul are Windows (7 sau 8), teoretic ar trebui sa mearga ok cu un stick Huawei E313H, nu as vedea de ce nu.... Nu detin aceste 2 dispozitive, dar daca ai ocazia, fa o proba undeva...(imprumuta un stick de la un prieten / vecin, sau mergi cu laptopul la un sediu RCS-RDS)

Multumesc pentru raspunsul promt.Idee este ca deaja am un stick de la digi.Ma lasa sa il instalez in laptop dar atunci cand vreau sa ai dau conect imi spune ca dispozitivul este deconectat sau nu este disponibil.Am sunat la cei de la digi si mi-au spus sec ca problema este de la laptopul meu,ca nu este compatibil cu stick0ul lor.In situatia aceasta vroiam sa stiu daca au dreptate, sau ma duc peste ei si le bag mintile in cap,mai ales ca pentru a procura acest stick a fost o adevarat aventura :) oricum, multumesc pentru raspuns.

Buna..la samsung galaxy tab 3 SM-T210 only wifi se poate conecta?Daca da..niste detalii in acest sens va rog..Merci,

Buna,detin o tableta S101 TAB ,iar dupa toate instructiunile de mai sus ,atunci cand conectez stick-ul ( MF 710M) imi apare in bara de notificari ,, DAMAGED STORAGE" si la PPP widget ,,NO DRIVER FOUD" .ce pot face? as avea nevoie de un raspuns destul de urgent,va rog frumos.

Trimiteți un comentariu