Nu vreau sa spun neaparat ca cei de la Altex nu stiu sa vanda asa cum ar trebui, spun doar ca desi am cumparat intr-o singura saptamana 2 sisteme Myria IT ProV3, am observat lacunele si deficientele abordarii fata de client si a promovarii acestui model, pe care-l consider best-seller avand in vedere raportul pret-calitate.
Viitorul este al sistemelor PC All-in-One, mai ales a celor cu ecran touchscreen, trend ce va lua amploare foarte mult odata cu lansarea in aceasta toamna a sistemului de operare Windows 8. In acest sens as instala pe acest sistem drept OS Windows 8 Release Preview, disponibil gratuit, si nu o distributie de Linux, care nu-i scoate deloc in evidenta potentialul display-ului touchscreen (nu suporta). De asemenea as instala apoi, tot gratuit, cateva jocuri si aplicatii din Magazinul Windows (Cut the Rope, Fruit Ninja, Fresh Paint, etc) si aplicatiile gratuite a celor de la Fingertapps.com (Instruments, Paint, Jelly Jigsaw & Drum Zone), sau mai bine, as achizitiona aceste aplicatii in varianta full, preturile fiind modice (intre 4,99 si 14,99 dolari). Apoi as instala cel putin un astfel de sistem pe culoarul din Promenada Mall Focsani sau la parterul Magazinului Universal Milcov, alaturi de un consilier de vanzari, si as invita pe toata lumea, mai ales copiii insotiti de parinti, sa incerce dispozitivul. Sa cante la pian, sa picteze, sa joace diverse jocuri...
Sunt convins ca vanzarile, cel putin pentru acest model, vor fi altele. Este o tehnica de promovare la locul de vanzare care lipseste acum celor de la Altex. Sper sa o implementeze cat de curand, iar in urmatoarele mele vizite prin Promenada Mall sa stau la rand sa cant o arie dintr-o melodie de demult.
Succes la vanzari Altex!
Viitorul este al sistemelor PC All-in-One, mai ales a celor cu ecran touchscreen, trend ce va lua amploare foarte mult odata cu lansarea in aceasta toamna a sistemului de operare Windows 8. In acest sens as instala pe acest sistem drept OS Windows 8 Release Preview, disponibil gratuit, si nu o distributie de Linux, care nu-i scoate deloc in evidenta potentialul display-ului touchscreen (nu suporta). De asemenea as instala apoi, tot gratuit, cateva jocuri si aplicatii din Magazinul Windows (Cut the Rope, Fruit Ninja, Fresh Paint, etc) si aplicatiile gratuite a celor de la Fingertapps.com (Instruments, Paint, Jelly Jigsaw & Drum Zone), sau mai bine, as achizitiona aceste aplicatii in varianta full, preturile fiind modice (intre 4,99 si 14,99 dolari). Apoi as instala cel putin un astfel de sistem pe culoarul din Promenada Mall Focsani sau la parterul Magazinului Universal Milcov, alaturi de un consilier de vanzari, si as invita pe toata lumea, mai ales copiii insotiti de parinti, sa incerce dispozitivul. Sa cante la pian, sa picteze, sa joace diverse jocuri...
Sunt convins ca vanzarile, cel putin pentru acest model, vor fi altele. Este o tehnica de promovare la locul de vanzare care lipseste acum celor de la Altex. Sper sa o implementeze cat de curand, iar in urmatoarele mele vizite prin Promenada Mall sa stau la rand sa cant o arie dintr-o melodie de demult.
Succes la vanzari Altex!
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu