marți, 17 decembrie 2013

Firmware nou RZCNA 1.00.09 pe receptorul Digi+C HD





După cum probabil stiţi, Humax Digi+C HD este un receptor HD de cablu de la RCS-RDS. Aseara receptorul Digi+C HD mi-a semnalizat faptul ca exista o versiune superioara de firmware, disponibila de descarcat via OTA. Am descarcat-o si am reusit actualizarea din a doua incercare, prima tentativa fiind un esec, am primit o eroare oarecare. Am restartat de la buton receiverul, nu din telecomanda, am reluat procesul si totul a fost apoi ok. Vedeti mai jos imagini cu eroarea (ERROR: E-OS)

De asemenea cu varianta 1.00.09 nu se mai poate de asemenea aranja lista de canale decât prin Favorite, iar meniul de inregistrare nu apare. Nu am incercat inca portul RJ45, dar nu cred ca au activat vreo functie internet.

Ironic, avand in vedere ca sunt pe lista de asteptare de vreo 2 saptamani, sa primesc de la RCS&RDS, in schimbul receptorului, un decodor Digi Smart (SmarDTV), asadar il voi preda in cateva zile, cand vor veni in stoc smart cardurile.


Click pe imagini pentru marire.
 http://farm8.staticflickr.com/7290/11417416574_1426fe5626_b.jpg
 http://farm3.staticflickr.com/2834/11417403574_6ef1e53f60_b.jpg

http://farm4.staticflickr.com/3700/11417422616_043b1dd933_b.jpg


10 comentarii:

Insa, putem sterge orice post care nu ne place?

Nu pot fi sterse, pot fi insa organizate pe categorii de 'Favorite'

Atunci nu mai fac up-date. Se poate anula definitiv mesajul de pe ecran care anunta un nou up-date?

Zeno Sarbu Sibiu
Dupa ce s-a actulizat cu rzcna 1.00.09 pe hdmi merge cateva secunde dupa care se inverzeste ecranul si asa ramane blocat.Pe euroscart vad ca merge dar cu alta calitate la imagine

Si eu am aceeasi problema, numai ca la mine ecranul devine negru...

@pentaquark & @zeno
O fi ceva legat de rezolutie sau de rata de refresh a TV-ului. Puteti schimba cumva din meniul televizorului rezolutia, pentru proba?

Salutare voua!
Mi-am facut si eu update la versiunea 1.00.09 si din nefericire am remarcat ce ati remarcat si voi legat de aranjarea programelor :(
Se poate face un downgrade comva la versiunea 1.00.03?
Mi-am facut o lista de favorite insa nu e prea la indemana.
Razvan

cum ati reusit sa faceti upgrade, eu tot cu error. Cineva poate sa ma ajute ?
Multumesc

Roberto

si eu am aceasi problema , se stinge dupa 5 secunde ... este penibil ultimul soft , sa schimb televizorul cu totul si sa le dau receiverul de 2 lei

nu am specificat bine , este vorba de imagine care devine neagra pe HDMI dar pe SVIDEO si SCART functioneaza , vreo solutie exista ?

Trimiteți un comentariu