marți, 20 mai 2014

Activarea roaming-ului de voce international pentru Digi Mobil se poate face acum direct din contul Digicare


Activarea roaming-ului de voce international pentru Digi Mobil se poate face acum direct din contul Digicare.

Se intra în contul DigiCare -> Administrare servicii -> Digi Mobil -> Roaming Voce International.

Mai jos aveti afisata starea roaming-ului international pentru fiecare numar de telefon contractat in reteaua Digi Mobil. 

 
 



Prin activarea acestei optiuni beneficiezi de serviciile Digi Mobil si in afara tarii. Cand esti plecat in strainatate poti sa suni si sa fii sunat pe numarul tau de mobil. In plus poti primi si sms-uri. Cei care te vor apela vor forma numarul tau ca si cand ai fi in Romania si nu vor plati nimic in plus. 


Costuri activare serviciu :
  • 0 Euro tarif lunar
  • 0 lei taxa garantie serviciu

Important! Exista o serie de tari cu care avem roaming direct. Daca pleci direct din Romania catre aceste tari, nu mai este nevoie sa-ti setezi functia "Roaming" utilizand setarea "Change IMSI" din telefonul tau. Acestea sunt: 



Pentru celelalte tari, este necesar sa faci setarile pentru "Roaming".
Tarife precum si mai multe detalii gasiti aici.

4 comentarii:

Sunt în uk pt câteva zile dar nu îmi merge roaming ul. Ce trebuie să fac ?

@Robert Taleanu
Intra online in contul digicare si activeaza-l.

Eu am cartela prepaid, ce pot sa fac, nici mie nu imi merge.

Telefoanele iphone nu sant compatibile in roming. Am ramas efectiv fara semnal, funtioneaza doar in Spania si Romania

Trimiteți un comentariu