sâmbătă, 10 mai 2014

Atentie! Allview vinde prin parteneri tablete Viva Q7 softate cu firmware de Viva Q7 Life!


Allview, desteptarea!

Salutare dragilor si bine v-am gasit. 

La recomandarea mea, doi prieteni de-ai mei, sot-sotie, au achizitionat acum cateva zile prin cadrul retailer-ului emag.ro 2 tablete Allview Viva Q7, bugetul fiind limitat la o anumita suma de bani.

Din pacate, unul dintre motivele achizitionarii era posibilitatea purtarii de discutii via Skype, datorita camerei frontale (sau Viber, Tango, Whatsapp, etc), lucru absolut imposibil de realizat cu tableta proaspat scoasa din cutie. In videocalling, la niciuna dintre cele 2 tablete nu a functionat microfonul si camera. Am restart, am reinstalat aplicatiile, insa de fiecare data rezultatul a fost acelasi. Dupa o scurta analiza am gasit si cauza: desi tableta este Allview Viva Q7, ea este softata cu Android KitKat 4.4.2 realizat pentru tableta Allview Viva Q7 Life, evident o eroare din partea companiei Allview. Solutia: simplu, resoftarea cu Android KitKat 4.4.2 dedicat tabletei Allview Q7 Viva. Prietenii mei, nemultumiti la maxim, au rasuflat pana la urma usurati, dupa ce timp de cateva zile s-au simtiti dezamagiti si pur si simplu inselati de alegerea facuta.

PS: din greseala, in video am pomenit de Evolio, evident este o eroare, in fapt am vrut sa spun Allview, ca si producator al tabletei.


 



5 comentarii:

Este acelasi lucru, difera doar imaginea de boot si wallpaper.Ca hardware este doar diferenta de LCD, Q7 life (NON IPS) Q7 IPS. Asa ca nu este o tragedie un wallpaper de Q7 life.

@radu
Evident nu este acelasi lucruș cu firmware de Life nu functioneaza deloc microfonul si camera in videocallingș cu softul de Q7 functioneaza impecabil. Testat si verificat. Asadar, pentru unii poate fi o tragedie...

CINE MA POATE AJUTA CU FIRMWARE ORIGINAL DE Q7 LIFE, AM PUS KIT KAT SI E DEZSTRU,CEL DE Q7 SIMPLU NU MERGE BINE DA MULTE ERORI.

ciprian, am patit si eu ca tine, si dupa mai multa cautari am gasit http://vivaq7.blogspot.ro/ , a descarcat, am instalat si functioneaza f. bine ( ca inainte ) pe viva q7 life.

@ciprian cipi
Gasesti si aici, cu mai multe detalii http://touchscreen-apps.blogspot.ro/2014/11/descarca-de-aici-un-firmware-custom.html

Trimiteți un comentariu