joi, 1 mai 2014

Fapt divers: Mentenanta servere Samsung



Utilizatorii de televizoarte Smart TV marca Samsung primesc in aceste zile acest mesaj la accesarea Smart-Hub-ului:

'Stimate utilizator de Smart TV, serviciul este inaccesibil din cauza unor lucrari de mentenanta in data de 8 mai 2014, intre orele 08:00 - 08:30. Ne cerem scuze pentru inconveniente.'


Pesemne ca acest lucru este corelat cu incendiul de acum 10 zile, cand un centru de date Samsung a luat foc in Coreea de Sud. Cand s-a intamplat, pe 21 aprilie, chiar doream sa ma uit cu sotia la sezonul 2 din Hannibal pe Seenow. Am restartat routerul, am restartat TV-ul de cateva ori, am schimbat cablurile de retea, iar intr-un final m-am lasat pagubas, dar m-am uitat totusi cu ajutorul unei jucarii faine: TV Boxul meu RKM MK902. Cand am reincercat dupa cateva ore, isi revenise TV-ul, avea retea si functiona fara probleme.

A fire that erupted at the data center of Samsung SDS in Gwacheon, South Korea, reportedly took out services to Samsung smartphones, tablets and smart TVs for several hours.  

The company reportedly stopped all services offered through its website and smartphone apps, and said consumers could not use its online payment services or receive text message confirmations of payments made.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu