vineri, 9 mai 2014

Descarca de aici versiunea stock originala de firmware pentru tableta Serioux S716TAB


Salutare dragilor.
Iata in sfarsit si versiunea stock originala de firmware pentru tableta Serioux Fast Tab S716TAB, este vorba despre o imagine firmware Andoid ICS 4.0.4. Puteti descarca imaginea de aici, aici sau aici.


Inscriptionati imaginea pe un micro SD card cu PhoenixCard Tool sau direct pe tableta cu LiveSuit sau cu PhoenixSuit

Detalii despre aceasta versiune
Android version: ICS 4.0.4  
Baseband version: 1.5
Model: S716TAB
Company: softwinners
Pixels: 800 x 480   
Kernel version: 3.0.8+  
Build number: nuclear_evb-eng 4.0.4 IMM76D 20130305 test-keys

Multumim lui Adrian Rus pentru aceasta versiune.


Vezi si...

9 comentarii:

Salut! Am instalat acest firmware , ecranul e deplasat spre stanga si touch-ul este imprecis. Ce pot face?
Am incercat toate versiunile de firmware si aceeasi poveste.

@DSI
Poti incerca, pe propriul risc, dar e bine sa ai si versiunea de firmware stock, in caz ca ceva nu functioneaza corespunzator...Este recomandat sa faci un back-up cu Uberizer

dece imi tot apare asta
http://www.girlshare.ro/33587574.9

@Alex Itu
Incearca sa lasi in PC doar cardul, elibereaza celelalte mufe USB, adica scoate daca ai stickuri USB, alte dispozitive de memorie, de stocare, etc

Salut!Am instalat versiunea dar nu pod sa folosesc touchpad,nu imi da voie sa intru in nimic.ce trebuie sa fac?

sal nu o pot vedea pe calculator ce draivar imi trebuie ??? ca sa o pot vedea

stie careva firmware la tableta lazer mid7317cp????

problema aia o am si io stice cineva se se poate face?

Buna ziua. Stie cineva de ce la fiecare firmware care il incerc scrie checksum error atunci cand botez de pe card.Va rog frumos sa ma ajutati.

Trimiteți un comentariu