miercuri, 19 noiembrie 2014

Descarca de aici un firmware custom pentru tableta Allview viva Q7


Descarca un firmware Jelly Bean custom pentru tableta Allview viva Q7 de aici sau de aici. Firmware-ul stock Kitkat pentru aceasta tableta poate fi descarcat de aici.

Imagine firmware: Viva_Q7_V6.0.1.img
Dimensiune imagine: 574 MB
FW version: V3.2 / SV1.0
Build number: fiber_VIVAQ7-eng 4.2.2 JDQ39 20130930 test-keys
Platforma: Allwinner A31
Revision: exdroid4.2.2_r1-a31-v3.2
Rezolutie: 1024 x 600 pixeli

Iata ce spune autorul acestui firmware custom:

'Dupa cum stiti aceasta tableta este produsa la noi sub brandul chinezesc Onda V711s. Am achizitionat si eu aceasta tableta din nevoie de a avea un gadget pe care sa mai pierd si eu timpul cateodata jucand jocul preferat sau navigand pe net. Am luat-o la un pret destul de bun 399 RON de la DOMO. Dupa ce am achizitionat acest produs am observat primul bug major al acestui gadget, si anume lumina de backlight era una foarte slaba de abia isi modifica putin stralucirea ecranul cand o setam pe maxim fata de nivelul minim. Pentru ca au scos versiunea oficiala de Firmware android 4.4.2 Kitkat, am zis hai sa vedem ce aduce bun acest firmware. Am instalat ROM-ul, si am inceput sa butonez sa vad cum se comporta... dar tragedie, Acest firmware era plin de Buguri, inafara de faptul ca aplicatiile se incarcau mai bine si problema cu lumina de contrast la LCD a fost rezolvata, avea alte probleme ca: localizarea la google maps nu mai mergea, aplicatii ca forsquare nu mai mergeau, plus altele care folosesc hartiile de la google, o gramada de eroori si inchideri fortate ale aplicatiilor, bateria se descarca oribil de repede, aproximativ 2 ore maxim tinea bateria fata de 4 - 5 ore la Android 4.2.2 JB. etc. Pentru ca varianta anterioara de firmware mergea foarte bine era foarte stabila doar bugul ala nenorocit cu contrastul il avea, am zis hai sa incerc sa il modific si sa elimin problema, asa ca am luat un rom official de la ONDA si m-am apucat de treaba am luat ce fisiere m-au interesat din el le-am modificat pe cele de la Allview si am reusit. Am creeat aceasta postare sa impartasesc cu voi Firmware-ul modificat de mine.'


1 comentarii:

Salut.
Downgrade-ul l-ai facut cu PhoneSuite?
Ms.

Trimiteți un comentariu